ZADANIE TRENERSKIE NR 1: opracować studium przypadku dot. komunikacji niewerbalnej na podstawie oglądania fragmentów z jednego z następujących filmów:
Co gryzie Gilberta Grape’a; Lasse Hallström
Jeszcze nie wieczór ; Jacek Bławut, Jestem twój; Mariusz Grzegorzek
Noc; Michelangelo Antonioni
Straszne skutki awarii telewizora; Jaroslav Papoušek, Ojciec w podróży służbowej; Emir Kusturica
Babel; Alejandro González Iñárritu
Gra wstępna; Takashi Miike, Zezowate Szczęście; Andrzej Munk
Psychol; Gus Van Sant, Dzieci niebios; Majid Majidi
Fortepian; Jane Campion
Cztery pokoje; nowele, Blair Witch Project; Daniel Myrick, Eduardo Sánchez
Garfield; Peter Hewitt
28 dni później; Danny Boyle
SYMULACJA NR 3: stworzyć muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na bazie tekstu do jednego z następujących utworów muzycznych:
Genesis, The Lamb Lies Down On Broadway, Gawliński, Robert, Solo
Aerosmith, Get A Grip, Kravitz, Lenny, Are You Gonna Go My Way, Ocean Colour Scene, Marchin Already
Collage, Moonshine, Mott The Hoople, Mott, Sting, …Nothing Like The Sun
Smashing Pumpkins, Adore
ZADANIE NR 3: – Umiejętność poprawnego artykułowania skomplikowanych instrukcji. Stworzyć trafną do grupy uczniów podstawówki procedurę użytkowania dowolnej zwymienionych tutaj substancji medycznych:
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne