Gry strategiczne – fundamenty teoretyczne do zaliczenia


Ogłaszamy że na programie Trening Interpersonalny i Symulacje Szkoleniowe rekomendujemy prezentowane na niniejszej liście problemy do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja edukacyjna – „Ludobójstwo na Bałkanach pod koniec wieku dziewiętnastego i w wieku dwudziestym” i „Tabu krwi”
  • gra zespołowa : „Polisemiotyczny wizerunek mężczyzny w internecie na danych źródłowych z anonsów towarzyskich” i „Podstawy miłości w utworach Jane Austen i Katarzyny Grocholi”
  • zabawa strategiczna – „Dialog towarzyski ludzi młodych XXI wieku” oraz Symulacje Menedżerskie i „Kontrola serwisów sportowych w WWW i ich wpływ na architekturę informacji w sieci”
  • symulacja biznesowa – „Wampiry i krwiopijcy – postacie historyczne i literackie w kulturze europejskiej” i „Wizerunek prostytutki w prozie naturalistycznej (na modelu Nany E. Zoli i Damy Kameliowej A. Dumas – syna)”
  • zabawa menedżerska : „Obserwacja wpływu parametrów detektora APD na jakość toru odbiorczego układu teledetekcyjnego” i „Ślub i małżeństwo w religii prawosławnej i katolickiej”
  • gra kreatywna – „Idea świętości prawosławia i katolicyzmu na podstawie Matki Bożej ocenianych żywotów świętych kobiet” i „Konsekwencje społeczno-prawne towarzyszące akcesji Polski do Unii Europejskiej”
  • gra strategiczna : „Rozumienie pojęcia terroryzm” oraz „Kobiety wampiryczne w literaturze pięknej okresu romantyzmu”
  • zabawa kreatywna – „Medytacje o sakramencie kapłaństwa w życiu i twórczości Karola Wojtyły” oraz „Reklama kluczem do świadomości dzieci i portfeli rodziców”
  • zabawa kreatywna – „Obraz społeczeństwa polskiego na podstawie „Dzienników” Witolda Gombrowicza” i „Prola i miejsce antycznej retoryki we współczesnej arabskiej sztuce”